DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >
Filmová a televizní fakulta - FAMU / Film and TV School >
Katedra produkce - KP / Department of Production >
Bakalářské práce / Bachelor's theses >

Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/10318/10241

Název: Vliv marketingových strategií na rozhodování dětského filmového diváka
Autor: Kudrnová, Anna
Název v jiném jazyce: The Impact of Marketing Strategies on Children Film Viewer’s Decision
Předmětová hesla: filmová teorie
Předmětová hesla: marketing
Předmětová hesla: dětští diváci
Předmětová hesla: trailer
Předmětová hesla: filmový průmysl
Předmětová hesla: děti školního věku
Vedoucí: TOMEK, Ivan
Oponent: Stuchlík, Jaroslav
Datum obhajoby: 11-zář-2018
Kvalifikační typ práce: Bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/10318/10241
Studijní program a Studijní obor: Filmové, televizní a fotografické umění a nová média/Produkce
Signatura v knihovně AMU: F_KP 04274
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor's theses

Soubory připojené k záznamu:

Soubor Popis VelikostFormát
1_BP_FAMU_teor_fin_AK.pdf8.21 MBthesisZobrazit/otevřít
2_KUDRNOVA_OPO.pdf47.21 kBrefereeReviewZobrazit/otevřít
3_KUDRNOVA.pdf42.22 kBadvisorReviewZobrazit/otevřít

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze