DSpace@AMU     Email updates     My DSpace     My Profile               Nationwide registry of theses

DSpace - AMU repository

DSpace 1.7 na AMU >
Filmová a televizní fakulta - FAMU / Film and TV School >
Katedra produkce - KP / Department of Production >
Diplomové práce / Master's theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10318/9566

Title: Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce
Author: Vondráčková, Alexandra
Subtitle: Hollywood mainstream marketing tools analysis
Keywords: mainstream
Keywords: trailery
Keywords: plakát
Keywords: filmová teorie
Keywords: Hollywood
Keywords: marketing
Keywords: digitální média
Keywords: plakáty
Keywords: reklama a propagace
Keywords: analýza
Advisor: ŠVECOVÁ, Marta
Referee: KAŠPAROVSKÝ, Roman
Date of defence: 6-Oct-2016
Qualifying type: Diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/10318/9566
Academic program and line: Filmové, televizní a fotografické umění a nová média/Produkce
Signature in the AMU library: F_KP 04048
Appears in Collections:Diplomové práce / Master's theses

Files in This Item:

File Description SizeFormat
1_Vondrackova Alexandra - diplomova prace FAMU 2016.pdf32.9 MBthesisView/Open
2_Vondrackova Alexandra_posudek oponenta DP_RKasparovsky.pdf92.46 kBrefereeReviewView/Open
3_Vondrackova Alexandra_posudek vedouci DP_MSvecova.pdf50.77 kBadvisorReviewView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

2008 © Academy of performing arts in Prague