DSpace 1.7 na AMU >
Prohlížení dle Autor "PROVAZNÍK, Jaroslav"
Zobrazují se výsledky 35 až 54 z 54
Datum vytvoření VŠKP | Název | Autor | Je částí | 2022 | Práce s dětmi s Aspergerovým syndromem ve skupině účastníků dramatickovýchovné dílny | Hrdličková, Kristýna | - |
2023 | Přínos dramtické výchovy pro začlenění dětí s odlišným mateřským jazykem a jiným sociokultuním znevýhodněním do kolektivu v mateřské škole | Waloschková, Anna | - |
2020 | Prohlubování empatie v interním dramatickovýchovném projektu | Gabrielová, Vanda | - |
2012 | Projekt TUSCH německý model spolupráce profesionálních divadel a škol | von Vorst, Daniela | - |
2019 | Rozvoj čtenářské gramotnosti dramatickovýchovnými metodami | Chvátalová, Tereza | - |
2022 | Seznámení skupiny s biblickými motivy v středoevropské každodennosti | Krňávková, Lenka | - |
2017 | Socializační potenciál dramatické výchovy při práci s romskou minoritou | Gažáková, Eva | - |
2017 | Sociální témata ve výuce DV pro studenty sociální činnosti | Šeráková, Jana | - |
2015 | Současné francouzské divadelní texty pro děti a mládež | Coufalová, Petra | - |
2019 | Současné podoby dramatické výchovy v ČR | Lőffelmann, Vojtěch | - |
2017 | Storytelling a jeho možnosti v dramatické výchově | Káňová, Žaneta | - |
2023 | Tvorba inscenace na základě knihy Franka Tashlina | Šindelář, Pavel | - |
2017 | Ukrajinská dětská dramatická literatura jako inspirace pro DV | Toros, Anastázie | - |
2016 | Václav Čtvrtek a jeho tvorba pro děti předškolního věku | Míčková, Jitka | - |
2013 | Výchova herce k pedagogické činnosti | Hrnečková, Anna | - |
2017 | Výuka angličtiny dramatickými metodami | Šíp, Martin | - |
2015 | Výuka francouzštiny jako cizího jazyka prostředky dramatické výchovy | Stehlíková, Karolína | - |
2013 | Využití DV v průřezových tématech na základní škole praktické | Laloušková, Kateřina | - |
2014 | Využití postupů storytellingu v přípravě inscenace se středoškolským souborem | Káňová, Žaneta | - |
2017 | Wernischáž | Janyšová, Lenka | - |
Zobrazují se výsledky 35 až 54 z 54
|