DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >

Prohlížení dle Předmět "marketing"

Přejít na: 0-9 A B C Č D E F G H Ch I J K L M N O P Q R Ř S Š T U V W X Y Z Ž
nebo zadejte několik prvních písmen:   
Seřadit dle: Řazení: Výsledků na stránku Autorů na záznam:
Zobrazují se výsledky 1 až 20 z 59
 další >
Datum vytvoření VŠKPNázevAutorJe částí
2021A24 - Umění filmové distribuceDusil, Marek-
2004Agentáž operních pěvcůValachová, Barbora-
2003AMFD - alternativní model filmové distribuceRafaj, Josef-
2016Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkceVondráčková, Alexandra-
2020Analýza marketingových nástrojů nejnavštěvovanějších českých filmů roku 2019Fránková, Karolína-
2005Aspekty a tendence filmové distribuce v České republice 1990 : vybrané aspekty kinodistribuceTupý, Daniel-
2023Branding v divadelní sféřeSoukupová, Karolína-
2012Budování kulturního centraRoubalová, Dagmar-
2016Crowdfunding jako způsob financování filmuHněvsová, Kristýna-
2018DISTRIBUCE FILMŮ FESTIVALU JEDEN SVĚT SE ZAMĚŘENÍM NA VOD PLATFORMU „PROMÍTEJ I TY!“Vondra, Daniel-
2013Distribuční a marketingové strategie společnosti AerofilmsŠilarová, Hana-
2023Divadelní předplatnéBrodská, Judita-
2022Dramaturgická a komunikační strategie současného českého hudebního dokumentuAdam, Mikuláš-
2012Európskym hlavným mestom kultúry bez tit ulu ? príbehy "druhých najlepších"Nagy, Nina-
2017Fenomén audiovizuálních děl z pohledu producentaŠonková, Barbora-
2016Firemní identita kulturních institucíRálek, Jakub-
2020Geneze operní inscenaceDolejš, Jakub-
2002Internet a divadloNezval, Petr-
1993Management a marketing ve specifickém kulturním zařízení (Českém souboru písní a tanců)Očenášková, Kamila-
2018Marketing festivalů v EdinburghuSoukupová, Karolína-
Zobrazují se výsledky 1 až 20 z 59
 další >

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze