DSpace@AMU     Email updates     My DSpace     My Profile               Nationwide registry of theses

DSpace - AMU repository

DSpace 1.7 na AMU >

Browsing by Subject "marketing"

Jump to: 0-9 A B C Č D E F G H Ch I J K L M N O P Q R Ř S Š T U V W X Y Z Ž
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 31 to 50 of 59
< previous   next >
Date createdTitleAuthor(s)Is part of
2017Na obranu divákaNoll, Alžběta-
2016Nástroje posilování divácké loajalityBouša, Jan-
1993Nové formy podnikání v oblasti filmu (se zahraniční účastí)Promberger, Jiří-
2015NOVÉ MOŽNOSTI DISTRIBUCE NÍZKOROZPOČTOVÝCH FILMŮ Z HLEDISKA PRODUCENTA V ČRMichálek, Tomáš-
2004Odměňování ve specifických divadelních provozechRothová, Michaela, 1980--
2003Od Umělecké besedy k Divadlu Na PrádleKubáčková, Šárka-
2000On-line marketingový výzkumHošek, Martin D.-
1992Organizace a financování regionální kultury v podmínkách přechodu na tržní hospodářstvíDostál, Petr-
2005Plenérové divadlo v Praze v proměnách časuČerný, Jakub-
2002Pokus o vlastní orientaci a její (jeho) záznamŠkochová-Bláhová, Olga-
2021Práce sales agentů dokumentárních filmů a jaký vliv na ni má pandemie koronaviruHomolová, Anika-
2022Pražská alternativní kina:David, Kryštof-
2022Případová studie DIS a K-HoleBurda, Daniel-
2003Problematika exportu divadelního produktuKučerová, Tereza-
2003Proces plánování, získávání, výběru a přijímání pracovníků v divadelních organizacíchBrabencová, Alžběta-
2003Produkce spektakulárních projektů teatralizované showHoleček, Ivan, 1940--
2022Profil a image tanečníka jako marketingový nástrojMaroušková, Jana-
2005Reklama z pohledu výrobce (s přihlédnutím ke vztahu a komunikaci mezi klientem, reklamní agenturou a produkční společností)Vocel, Marek-
2016Rozvoj publika a práce s ním z pohledu kinaře a distributoraLísalová, Anna-
2022Sociální média v divadle a jejich využití v době pandemieHejnová, Vanda-
Showing results 31 to 50 of 59
< previous   next >

 

2008 © Academy of performing arts in Prague