DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >

Prohlížení dle Předmět "reklama a propagace"

Přejít na: 0-9 A B C Č D E F G H Ch I J K L M N O P Q R Ř S Š T U V W X Y Z Ž
nebo zadejte několik prvních písmen:   
Seřadit dle: Řazení: Výsledků na stránku Autorů na záznam:
Zobrazují se výsledky 70 až 86 z 86
< předchozí 
Datum vytvoření VŠKPNázevAutorJe částí
2016Umělecké filmy produkované farmaceutickou společností SandozPetříková, Lea-
2005Uplatnění a prezentace české animované tvorby v zahraničíRychecký, Tomáš-
1994Úvaha o reklamě : současný stav české animované, trikové, kombinované filmové a televizní reklamyJavůrková, Barbara-
2012Virální a guerillový marketing v kultuřeMoudrá, Martina-
2018Vliv animace na nejmladší generaciKokoliová, Lucie-
2021Volební spot jako audiovizuální díloJanoušek, Martin-
1990Vybrané aspekty audiovizuální tvorbyKopřiva, Vítězslav-
1977Výroba, využití a přednosti 8 mm filmů v průmyslu a v podnicích zahraničního obchoduFulín, Vladimír-
1987Využití krátkometrážní tvorby ve filmové distribuciKomárek, Aleš-
2019Využití nových médií v módním průmyslu na příkladu značky BalenciagaHorová, Anežka-
1994Vývoj reklamních služeb v České republiceLiška, Aleš-
1982Význam a výroba akvizičního filmu pro zahraniční obchodDušková, Alena-
2020Vztah producenta s režisérem v oblasti reklamní tvorbyPaclík, Matěj-
1974Vztahy reklamy a objednatelů v Čs. televiziMalkovský, Jiří-
1997Zásady vedení reklamní kampaněSlavík, Jan-
2001Zpracování zvuku v AV reklaměPetrinjac, Milan-
1997Zvuková tvorba v reklamním spotuChlpek, Otto, 1970--
Zobrazují se výsledky 70 až 86 z 86
< předchozí 

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze