DSpace 1.7 na AMU >
Prohlížení dle Autor "BARTOŇ, Hanuš"
Zobrazují se výsledky 9 až 28 z 28
Datum vytvoření VŠKP | Název | Autor | Je částí | 2018 | Mikrointervalika a její uchopení v rámci kompozičního myšlení | Chudovský, Daniel | - |
2020 | Nikolai Kapustin a jeho klavírní dílo | Uhlík, Jakub | - |
2017 | Organicita jako estetická koncepce v současné hudbě | Dřízal, Jan | - |
2012 | Otevřená kompoziční tvorba neomezené možnosti inspirace za pomoci p očítače | Kadeřábek, Jiří | - |
2022 | Porovnání rozdílných kompozičních přístupů ve dvou kompozicích pro sólový trombon | Jirucha, Jan | - |
2020 | Prevod zmyslových vnemov do hudby ako zdroj inšpirácie skladatel'a | Kliment, Henrich | - |
2012 | Prolínání soudobé vážné hudby a jazzu ve vybraných příkladech | Sýkora, Tomáš | - |
2021 | Řád a jeho význam; Deterministické techniky v díle vybraných autorů 20. a 21. století | Dobiáš, Jan | - |
2014 | Reflexe současných elektroakustických technologií ve vokálně-instrumentální hudbě | Lukeš, Jiří | - |
2016 | Rytmický systém indické klasické hudby jako zdroj inspirace západních skladatelů | Reindl, Tomáš | - |
2019 | Smyčcové kvartety Hanse Abrahamsena | Slabihoudek, Jiří | - |
2015 | Specifika kompozičního myšlení v současn é estonské hudbě | Dřízal, Jan | - |
2013 | Úvod do rytmického systému indické klasické hudby. | Reindl, Tomáš | - |
2018 | Užití kryptogramů ve vlastní tvorbě s přihlédnutím ke kryptogramům v hudební literatuře od 18. století po současnost | Potoček, Jakub | - |
2012 | Vibrafon | Kasal, Jan | - |
2013 | Vliv nových nástrojových možností na skladatelské myšlení | Krejčík, Jan | - |
2015 | Vliv synestezií na kompoziční myšlení | Bartošík, Zdeněk | - |
2017 | Vývoj nároků na interpretaci děl českých skladatelů pro bicí nástroje od 60.let 20.stol. po současnost | Veselý, Šimon | - |
2015 | Záměrné využití alikvotních tónů ve voká lní kompozici | Jelen, Bohuslav | - |
2013 | Zvuková instalace " Brány jako průsečík intermediálních východisek " | Rataj, Jakub | - |
Zobrazují se výsledky 9 až 28 z 28
|