DSpace 1.7 na AMU >
Prohlížení dle Autor "BARTOŇ, Hanuš"
Zobrazují se výsledky 1 až 20 z 28
Datum vytvoření VŠKP | Název | Autor | Je částí | 2014 | Doznívání jako kompoziční parametr | Hradil, Lukáš | - |
2017 | Hudba jako film, film jako hudba | Klusák, Martin | - |
2012 | Hudba v českém hraném filmu kompoziční postupy skladatelů české film ové hudby | Dušek, Jan | - |
2021 | Hudební zpracování Žalmu 92: vybrané historické a současné příklady a vlastní pojetí | Augustinová, Michaela | - |
2023 | Inspirace indickou hudební kulturou v orchestrální tvorbě G. Scelsiho | Ivanić, Milica | - |
2022 | Inspirace vybranými prozodickými aspekty mluvené řeči v hudební kompozici | Hapka, Haštal | - |
2015 | Intertakce vážné a rockové hudby ve vlas tní tvorbě | Worek, Michal | - |
2021 | Japonská tradiční hudba jako inspirační zdroj skladatele | Nesit, Pavel | - |
2018 | Mikrointervalika a její uchopení v rámci kompozičního myšlení | Chudovský, Daniel | - |
2020 | Nikolai Kapustin a jeho klavírní dílo | Uhlík, Jakub | - |
2017 | Organicita jako estetická koncepce v současné hudbě | Dřízal, Jan | - |
2012 | Otevřená kompoziční tvorba neomezené možnosti inspirace za pomoci p očítače | Kadeřábek, Jiří | - |
2022 | Porovnání rozdílných kompozičních přístupů ve dvou kompozicích pro sólový trombon | Jirucha, Jan | - |
2020 | Prevod zmyslových vnemov do hudby ako zdroj inšpirácie skladatel'a | Kliment, Henrich | - |
2012 | Prolínání soudobé vážné hudby a jazzu ve vybraných příkladech | Sýkora, Tomáš | - |
2021 | Řád a jeho význam; Deterministické techniky v díle vybraných autorů 20. a 21. století | Dobiáš, Jan | - |
2014 | Reflexe současných elektroakustických technologií ve vokálně-instrumentální hudbě | Lukeš, Jiří | - |
2016 | Rytmický systém indické klasické hudby jako zdroj inspirace západních skladatelů | Reindl, Tomáš | - |
2019 | Smyčcové kvartety Hanse Abrahamsena | Slabihoudek, Jiří | - |
2015 | Specifika kompozičního myšlení v současn é estonské hudbě | Dřízal, Jan | - |
Zobrazují se výsledky 1 až 20 z 28
|