DSpace@AMU     Email updates     My DSpace     My Profile               Nationwide registry of theses

DSpace - AMU repository

DSpace 1.7 na AMU >

Browsing by Subject "marketing"

Jump to: 0-9 A B C Č D E F G H Ch I J K L M N O P Q R Ř S Š T U V W X Y Z Ž
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 18 to 37 of 59
< previous   next >
Date createdTitleAuthor(s)Is part of
2002Internet a divadloNezval, Petr-
1993Management a marketing ve specifickém kulturním zařízení (Českém souboru písní a tanců)Očenášková, Kamila-
2018Marketing festivalů v EdinburghuSoukupová, Karolína-
2013Marketingové komunikace filmového festivalu v praxiHorčicová, Kateřina-
2019Marketingové strategie elektronické hudby v PrazeUlrychová, Barbora-
2021Marketingové strategie ve fázi developmentu krátkého animovaného filmu v ČRSpurný, Hynek-
2012Marketingové strategie v období developm entu filmového projektuSedláčková, Dagmar-
2016Marketingový výzkum v audiovizi: pretestování pilotů televizních seriálůSedláčková, Dagmar-
1998Marketing v divadleNěmeček, Milan-
2005Merchandising pro kulturu a uměníDrdáková, Libuše-
2016Měření sledovanosti TVPokorná, Barbora-
2003Mezinárodní siť nezávislých kulturních center TransEuropeHallesSluženko, Jiří-
2003Mezi ploty divadelní festivalPajchlová, Magdaléna-
2017Na obranu divákaNoll, Alžběta-
2016Nástroje posilování divácké loajalityBouša, Jan-
1993Nové formy podnikání v oblasti filmu (se zahraniční účastí)Promberger, Jiří-
2015NOVÉ MOŽNOSTI DISTRIBUCE NÍZKOROZPOČTOVÝCH FILMŮ Z HLEDISKA PRODUCENTA V ČRMichálek, Tomáš-
2004Odměňování ve specifických divadelních provozechRothová, Michaela, 1980--
2003Od Umělecké besedy k Divadlu Na PrádleKubáčková, Šárka-
2000On-line marketingový výzkumHošek, Martin D.-
Showing results 18 to 37 of 59
< previous   next >

 

2008 © Academy of performing arts in Prague