DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >

Prohlížení dle Předmět "marketing"

Přejít na: 0-9 A B C Č D E F G H Ch I J K L M N O P Q R Ř S Š T U V W X Y Z Ž
nebo zadejte několik prvních písmen:   
Seřadit dle: Řazení: Výsledků na stránku Autorů na záznam:
Zobrazují se výsledky 10 až 29 z 59
< předchozí   další >
Datum vytvoření VŠKPNázevAutorJe částí
2018DISTRIBUCE FILMŮ FESTIVALU JEDEN SVĚT SE ZAMĚŘENÍM NA VOD PLATFORMU „PROMÍTEJ I TY!“Vondra, Daniel-
2013Distribuční a marketingové strategie společnosti AerofilmsŠilarová, Hana-
2023Divadelní předplatnéBrodská, Judita-
2022Dramaturgická a komunikační strategie současného českého hudebního dokumentuAdam, Mikuláš-
2012Európskym hlavným mestom kultúry bez tit ulu ? príbehy "druhých najlepších"Nagy, Nina-
2017Fenomén audiovizuálních děl z pohledu producentaŠonková, Barbora-
2016Firemní identita kulturních institucíRálek, Jakub-
2020Geneze operní inscenaceDolejš, Jakub-
2002Internet a divadloNezval, Petr-
1993Management a marketing ve specifickém kulturním zařízení (Českém souboru písní a tanců)Očenášková, Kamila-
2018Marketing festivalů v EdinburghuSoukupová, Karolína-
2013Marketingové komunikace filmového festivalu v praxiHorčicová, Kateřina-
2019Marketingové strategie elektronické hudby v PrazeUlrychová, Barbora-
2021Marketingové strategie ve fázi developmentu krátkého animovaného filmu v ČRSpurný, Hynek-
2012Marketingové strategie v období developm entu filmového projektuSedláčková, Dagmar-
2016Marketingový výzkum v audiovizi: pretestování pilotů televizních seriálůSedláčková, Dagmar-
1998Marketing v divadleNěmeček, Milan-
2005Merchandising pro kulturu a uměníDrdáková, Libuše-
2016Měření sledovanosti TVPokorná, Barbora-
2003Mezinárodní siť nezávislých kulturních center TransEuropeHallesSluženko, Jiří-
Zobrazují se výsledky 10 až 29 z 59
< předchozí   další >

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze