DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >

Prohlížení dle Předmět "marketing"

Přejít na: 0-9 A B C Č D E F G H Ch I J K L M N O P Q R Ř S Š T U V W X Y Z Ž
nebo zadejte několik prvních písmen:   
Seřadit dle: Řazení: Výsledků na stránku Autorů na záznam:
Zobrazují se výsledky 17 až 36 z 59
< předchozí   další >
Datum vytvoření VŠKPNázevAutorJe částí
2020Geneze operní inscenaceDolejš, Jakub-
2002Internet a divadloNezval, Petr-
1993Management a marketing ve specifickém kulturním zařízení (Českém souboru písní a tanců)Očenášková, Kamila-
2018Marketing festivalů v EdinburghuSoukupová, Karolína-
2013Marketingové komunikace filmového festivalu v praxiHorčicová, Kateřina-
2019Marketingové strategie elektronické hudby v PrazeUlrychová, Barbora-
2021Marketingové strategie ve fázi developmentu krátkého animovaného filmu v ČRSpurný, Hynek-
2012Marketingové strategie v období developm entu filmového projektuSedláčková, Dagmar-
2016Marketingový výzkum v audiovizi: pretestování pilotů televizních seriálůSedláčková, Dagmar-
1998Marketing v divadleNěmeček, Milan-
2005Merchandising pro kulturu a uměníDrdáková, Libuše-
2016Měření sledovanosti TVPokorná, Barbora-
2003Mezinárodní siť nezávislých kulturních center TransEuropeHallesSluženko, Jiří-
2003Mezi ploty divadelní festivalPajchlová, Magdaléna-
2017Na obranu divákaNoll, Alžběta-
2016Nástroje posilování divácké loajalityBouša, Jan-
1993Nové formy podnikání v oblasti filmu (se zahraniční účastí)Promberger, Jiří-
2015NOVÉ MOŽNOSTI DISTRIBUCE NÍZKOROZPOČTOVÝCH FILMŮ Z HLEDISKA PRODUCENTA V ČRMichálek, Tomáš-
2004Odměňování ve specifických divadelních provozechRothová, Michaela, 1980--
2003Od Umělecké besedy k Divadlu Na PrádleKubáčková, Šárka-
Zobrazují se výsledky 17 až 36 z 59
< předchozí   další >

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze